30.10.06

Mama, vidi budala

Ugrožena vrsta na 44 stepeni i otprilike isto toliko minuta severne geografske širine!
Posle sinoćne vremenske nepogode, da ne koristim suludi termin "nevreme" (!?), ovo jutro je i dalje bilo mljackavo. Da, ovaj termin jeste priznat od međunarodne komisije za meterološke pojave. Pošto ne volim kišobrane, bolje reći da mislim o njima, oduvek nosim neke jaše sa kapuljačama. Za toplije kišno vreme tu je neuništiva žuta kabanica gumaste površine! Kada švaba napravi može i sikire da padaju.

Idem na posao i svi me gledaju kao da sam sa Vidikovca. Ranijih godina tu i tamo naletim na pripadnike moje vrste, ali više ne. Zašto tako? Nije li to trebalo da bude kao neka masovna pošalica, unos vedrine u sive dane, a povrh svega zbog-radi uočljivosti ubogih pešaka. Svi se nešto stopiše sa vremenom. Niko da štrči iz mase. Zar je moguće da sam ja jedan od ugroženih? Jedini preostali primerak? Zar je moguće da se samo meni živi u ovom gradu :)

NE. Olakšanje. Nalećem na jednu gospođu u žutom kod Beograđanke. Uh, dobro je. Srce lupa od uzbuđenja. Hoće da iskoči!!! Pripadnica. Ipak je ostalo barem dva primerka i još to suprotnog pola, neophodan minimum za produžetak vrste. Gospođo! Mmm...

Znam pouzdano i da se jedan primerak iste kabanice nalazi na 51 stepen i otprilike pola od toga minuta severne geografske širine, ali 15-ak minuta u levo. Usput se i nadam da će ta kabanica ipak biti testirana na sikiricama. Bolje da bajam nego da pravim sajt :) Mada...

Daj da se ne zalećem, nije frka. Biću strpljiv još malo. Možda gospođin model i nije toliko kompatibilan sa mojim. Da ne napravimo neki haos. Procunjaću još malo gradom, za svaki slučaj.
Nije mi o glavu.

4 comments:

arsa said...

GROM UDARIO ljubavnike!

Bojan Z. (33) i Mirjana M. (36) preživeli udar groma dok su vodili ljubav na makiškoj strani Ade Ciganlije ispod žalosne vrbe u nedelju uveče kada je veliko nevreme zahvatilo Beograd.

- Pacijentkinja je svesna, može da jede i komunicira sa osobljem. Povrede koje je zadobila su teške, ali očekujemo da će se brzo oporaviti.

Prema tvrdnjama dobro obaveštenog izvora, muškarac je zadobio lakše povrede jer je bio u ulozi "provodnika".

- Žena je obnažena ležala na travi, dok je muškarac u trenutku udara groma bio na kolenima. Ispostavilo se da je elektricitet samo prošao kroz njegovo telo, a potom udario u njegovu nagu koleginicu. Muškarac je imao više sreće i zadobio je samo lake povrede, dok je njegova partnerka izvukla deblji kraj - navodi naš sagovornik.
(E. P.)

Arsa said...

Ovde izgleda svracaju samo kishobrandzije!

Vladimir said...

Mozda bi zaboravio na tu drugu Kabanicu kad bi kupio sebi neku novu. Crvenu recimo!

Arsa said...

Pa Vladimire zasto si cekao godinu i po dana da mi to kazes???

Igras se sa mojim zivcima.
Veceras demonstrativno spaljivanje zute kabanice. Ma svega zutog sto imam u ormaru!

Ako vidite dim iz pravca moga kraja, samo opusteno. To ja rostiljam secanja :)