25.10.06

Male tajne velikih majstora

Opet ja i moja muka s noktima. Urastaju ko nezdravi. Valjda to i jesu :) Apsurd je da su mi se u vojsci smirili i evo sad ponovo vilene. Kod mene sve naopako! Gospođica Tanja iz pedikir salona se uvek obraduje kada me vidi. Zna da sam se igrao veče pre toga i da sam napravio haos sa noktima. Znam doduše stvarno da im jebem kevu svojim zahvatima, ali sve ređe. Ne znam šta mi bi pre par dana, ali pametno sam odmah otišao njoj da kukam. Odsečem tako poveći deo nokta da ona ne može skalpelom da zahvati. Pustite maštu na slobodu kako onda intervencija tek boli. Nisu džaba malom Radojici klince pod nokte zabijali :)

Ranije kad sam dolazio obavezno mi spreme šećer i vodu. Sada se i ona ispraksoavla pa drugom rukom prikrije eventualno krvoliptanje. Kao i svaka muškarčina teško mi pada rastanak od svojih krvnih zrncadi.

Ovoga puta nije bilo strašno. Kako će i biti kad su mi izumrli nervni završeci od silnog jebendisanja po istim. Ono što mi je fascinantno u celoj priči je čekanje da mi omekšaju nokti sa tabanima u kadici punoj tople vode i par kapi tzv šampona. Obično ne ponesem nešto za čitanje i osuđen sam na praćenje ultra turbo suludih tema. Glavna od pomenutih je veliki bradr. Ovaj ili ova je ovakav-onakav, baš me nervira, superiška je odreagovao na ovo-ono, sevnulo dupe, sisa, onaj je gej, postoji snimak trpanja-puštaju ga ovih dana, baš šteta što ode ona itd... Da ti poludi glava.
Međutim, jedna baba, da ne kažem gospođa u godinama, razbija monotoniju i tera svoju spiku. Dolazi od lekara sa kolekcijom dijagnoza, ali ipak alternativa je alternativa. Evo prenosim u potpunosti njen recept za smanjenje holesterola:

Šaka ruzmarina se stavi u litar bantaskog rizlinga. Isključivo banatski, nijedan drugi ne da radi! Dvadeset dana to stoji na suncu, pa se onda svako jutro pije po jedna rakijska čašica. Nije odvratno, a deluje.

Eto vam pa ispadnite pametni i korisni u društvu.
Do sledeće mini operacije.

26 comments:

~ dirty danny ~ said...

I ja imam osetljive prstice na nogama, samo seci nokte ravno, nemoj da pravis oble ivice. Samo ravno i nece ti urastati!

A sad i od mene jedan recept - za prehladu: Iseces jabuku na 7 komada, svaki dan pojedes po jedan. Kad pojedes poslednji, ozdravices! :)

arsa said...

To je savet dok ne pocnu da urastaju, a sad ne izrastu ni do pola, a vec rondaju po mesu :)

Intervencija se sastoji u odstranjivanju nokta celom svojom duzinom do korena, a sirine jedno 3-4mm, cisto d'uvati pinceta kad cupa.

Jebeno je kad nije u pitanju samo jedna strana istog prsta i kad nije samo jedna noga :) Uvek ima goreg od gorega!

Dobro jutro!

~ dirty danny ~ said...

Joooooj! Uzasno! Pitaj da li smes da namazes hidrociklin. Meni uvek brze prodje kad to namazem. Bude mi super posle 1-2 dana.

arsa said...

Hidrogen je obavezan, mali milion antibiotika sam stavljao vremenom,ali u poslednjih godinu dana mecem neku veterinarsku mast koja najbolje potpomaze zarastanje rane! Suludo.

Av, av

Lidija said...

e jeste, veterinarska mast, ne mogu sad da se setim naziva... to koriste nasi psi kad im zatreba.. a inace sam cula da se koristi i za humanu upotrebu jer je navodno bas dobra... eto da znas da ne brines ;)

arsa said...

Av, av, enciklopedija...

Andjelija said...

pa sta vama tamo rade, kolju?


ja mog dragog odvedem kod pedikira ko kuche.
prvo ga stave na stolicu sto masira dok su mu noge u toj kadici (ja nikad nisam radila pedikir imam tabane i noktice kao beba i ne volim da ih lakiram), i posle pet minuta dodje koreanka i onda mu masira noge svaku bar 20 minuta. dok meni rade manikir, ovaj moj uziva i ni jednom se nije desilo da je budan ostao...obavezno zaspi i zahrce kada mu masiraju noge.
samo cekam kada ce jos i pojas kao u avionu na primer, da stave da ga zakopcaju da slucajno ne isklizne :))))

arsa said...

eto, pricam ja, na zapadu da pozelis da ti uraste nokat :)

ovde cim malo copnes: sekirce za vrat...

uh... sta kazes koreanka? probacu ja ovu moju Tanju da zamisljam sa kosi oki. Samo se plasim da nema nista od hrkanja :)

arsa said...

kad pomenuh sekirce, jel znate da je bivsi poslanik (bar se nadam da jeste) Bidza - sps, skircetom resio ovaj problem sto ja imam :)

par puta javno priznao.

vidim moji me gledaju cudno svaki put dok se muvam oko shupe kad im dodjem u goste...

Andjelija said...

nisam cula da nekom tek tako urastaju nokti.
boli li to?

mozda ti fali b12 i kalcijum?

Anonymous said...

aaa, a bidža to uradio zbogradi uraslih noktiju...e, to nisam znala, ja mislila iz čistog ludila.
Inače, kako je to sve uopšte počelo, mislim s tim urastanjem, i kako to da posle tolkih intervencija ne biva bolje već urastaju čim krenu nicati... pa nemoguće da nema rešenja! a da umesto pedikira pitaš lekara šta ti je činiti?

Anonymous said...

Inače, što more zeza sad ovo s word verification, uspori maksimalno ostavljanje komentara...a i oseća se čovek ko kod oftalmologa:), ili psihijatra...
E, a može ipak da se bude anoniman?, to je u stvari baš zgodno, ako nešto bubneš uvek možeš da se vadiš da pojma nemaš ko je to:)

arsa said...

Skupio sam muda pre par godina i otisao do hirurga. Rekoh mu SECI! On malo snimio i kaze "steta da diramo, ne izgleda strasno, smirice se to vremenom". Bese to pre 5 godina.

Imao sam kao klinac par puta taj problem. Tesna obuca i sl. Ovo hronicno je pocelo nakon jednog vracanja peske sa faxa ('bo mu ja rektorat) u nekim kriminal cipelama. Pre tih 5 god.

Inace, greska je sto sam naucen da ne secem nokte ravno, nego da "ulazim" makazicama. Bih ja sad to, ali ne da izraste do kraja i da mi sansu.

Nokti su kurve :)

arsa said...

Moze anonimnost naravno, ali i sa nekim imenom! Ruzno je bre kad vas ima tuce ANONYMOUS-A. Smisli neki nadimak, alias, pa kad ostavljas svoj komentar (meni veoma dragocen!) potpisi se!

Kad biras "identitet" izabrese OTHER i stavis bilo koje ime.

HVALA

arsa said...

Ostadoh duzan par odgovora.
BOLI!!!
Toliko da preko leta obican carsav kojim se pokrivam nocu ima 100 KILA. Zamisli kako je zimi sa jorganima :) Pa onda kad slucajno zakacim ivicnjak, stolicu i sl, u krevetu sa nekim samo razmisljam o tome, ne bi li je mrzeo ako me zakaci pa noge drzim podalje. uzas.

Nema kome ne kukam za te nokte i izgleda da nema resenja. Backo brat je isao na tu operaciju i sad ima ruzu rasvetalu na palcu :) Lutrija.

Nemoguce da sam usamljen na planeti i ja kazem :)

~ dirty danny ~ said...

I moja mama je isla na tu operaciju, ali nije joj nista pomoglo. I dalje mora da pazi, pa moram i ja jer sam nasledila to od nje. Samo sto mene skoro nikad ne boli, nosim cipele za 1 br. vece, patike takodje, stavim ulozak da ne ladaraju i bude super. Tako su mi prstici stalno zasticeni. Camper je zakon.

Zar ne bi trebalo kad pocne da ti raste u meso, da se izvuce iz mesa i da se pusti da nastavi da raste, a ne da se sece celom duzinom? Ja sam uvek tako resavala problem. I kad konacno posle par dana mucenja izraste do kraja, isecem ga ravno i evo, vise ne boli.

Hoces broj jedne devojke koja radi na Dedinju, cula sam da je kod nje super?

arsa said...

Daj joj ti moj telefon i reci da je i kod mene SUPER :)

seticu se pred sledecu bol!

~ dirty danny ~ said...

Udata i ima nevidjeno ljubomornog muza! Ali nevidjeno je i slatka! Nadam se ipak da nece uskoro boleti.

arsa said...

Zbog njenog braka se plasis ili da ja ne patim zbog nokta?

Alisa said...

Čekaj, a jel to hirurško sečenje nešto kao ozbiljnije i drugojačije od onog kod pedikira? Ja bih ipak to probala, nekako više uliva sigurnosti...možda i bezrazložno...al bolje ipak probati, makar i lutriju, nego da budeš na kraju osuđen da šetaš u patofnama:) onim bakutanerskim.
I dobro, ako blogazda kaže da mora se potpisivat, tako će i bit. Oma smišljam aliasa. Ali, baš i nema neko tuce anonimnih, ja uglavnom sebe sretala:)

arsa said...

DIVNO, Alisa mi se svidja!!!

Jedina razlika, koliko znam, izmedju ovog mog zahvata i hirurskog je ta sto tamo malo zaseku i meso u korenu prsta pa na kraju spale koren nokta kako ne bi rastao uz neku od strana.

uf, al sam ovo strucno srocio :)

Alisa said...

Jest da je lako sa strane pričati..ali, bogca mu, skupi petlju pa probaj to! Možda se isplati.

Alisa said...

Jest da je lako sa strane pričati..ali, bogca mu, skupi petlju pa probaj to! Možda se isplati.

arsa said...

Cim nadjem neku stabilnu negovateljicu da mi prinese - odnese idem pod noz.

Evo da iskoristim priliku: konkurs je od ovog trenutka otvoren!

Da sam vam ja ziv i zdrav

~ dirty danny ~ said...

Ma kakva operacija, ne idi na to! U zemlji Srbiji se gubi zivot zbog malih hirurskih zahvata. Seti se one price o cukljevima od pre mesec-dva. Pazi na te nokte i sve ce biti u redu. Pa moja mama je isla i dalje su joj osetljivi.

Ili kad se preselis u inostranstvo, probaj tamo. :)

Anonymous said...

прочитајте цео блог прилично добро