2.10.06

Look what they've done...

Predlog ustava. Ćirilica je jedino zvanično pismo. Gde je tu izbor, a kamoli odbacivanje bogatstva dva pisma koje retko ko ima. Crkva i država odvojeni! Prva je reč u himni: "Bože...". Grb se samo pominje u fazonu nacrtaćemo ga u međuvremenu, ali s obzirom da je kruna već uveliko imputirana u isti, tamo će valjda i ostati. Grrr... Sudije i dalje postavlja parlament ili neko telo koje formira parlament, kao i tužilaštvo. Regionalizacijo ćao. Kao i od sad, sve u BG, pa po zaslugama ko kol'ko dobije. Vojvođani jedino što su dobili je bolju fininsijsku autonomiju.


Ovo smo snimili prostim preletanjem kroz predlog, tako da se izvinjavam ako ima negde zajeba.

Što bi rekao moj kolega Điđi: "Brate, prvi put sam pročitao ustav neke zemlje u životu i zaključio da nas četvorica možemo uz 2 litre radže da napišemo bolje za jednu noć."

Sve u svemu ovo mu dođe kao "update" prethodne verzije.

3 comments:

Sekula said...

Ja bih dodao:
"Bože spasi, Bože hrani, Srpskog Kralja, srpski rod".

Arso šta si pročitao u tom ustavu, jel Mi ono imamo Kralja?
I ako nemamo na čijeg se mislilo?

Da me ne shvate ljudi pogrešno, dopada se meni ta himna i super što raskidamo sa prošlošću, al bre gde je tu logika?

arsa said...

Ja se prosto zgražavam sa činjenicom da neko samo po svom rođenju stiče pravo da vlada. Pustimo niz vodu tradiciju i ulogu kraljevske porodice kao maskotnu ili ti turističku funkciju u državi.
Alo bre, republika! Ovo je čisto nazadovanje.

Slažem se da je himna turbo pevljiva, diže. Samo to nije kompozicija za sebe, koliko se sećam iz gimnazije, već neka uvertira većeg "projekta", opereta, bem li ga... Nek me neko ispravi.

s said...

hehehe
ono za ustav je do jaja
slusaj, verovatno nisi znao da engleska nema ustav nije ga nikad ni imala ali oni su gospoda u-stav, za-ustav nas jezik lepo kaze smisao tog dokumenta ustav zaustavlja i uspostavlja zaustavlja zlo i uspostavlja dobro ovaj je supalj kao meckarsko reseto mamu im jebem