19.10.06

Lenj u-glavu

Kad sam već pomenuo reklame u nekoj od prethodnih priča imam jedno opažanje. Neki od proizvoda se ultra reklamiraju poslednjih godina. Kao i svakome, muka mi je od većine, ali razumem da moraju postojati. Iskreno, pored nemaštovitosti i banalizama, smetaju mi jedino kada prekidaju neki film koji gledam.

Ne ulazeći dalje u tu raspravu ja dovodim u pitanje njihovu svrhu. Barem kad je moja tupost u pitanju. Toliko reklama za uloške, guz papire, banke, piva, žvake, sladolede i čega sve još, a ja nemam pojma da me sad neko pita za koju marku je koja reklama! Kako to? Jesam li ja stvarno toliko lenj u-glavu?

4 comments:

Sekula said...

Ništa ne brini - uđe u podsvest pa ti onda na rafu ruka sama pođe za tim što se ne sećaš koja mu je reklama.

Podsvest je čudo

arsa said...

Drzim se ja inata. Drugom rukom po prvoj PLJAS! Kuda li si posla...

m1k4 said...

Imao sam diskusiju sa devojkom, bash o tome. U pitanju su bili ulosci, i mene je bas interesovalo da li su te reklame uticale na nju. Odgovor je bio neocekivan za mene - uticu. Promenila je proizvodjaca, kao na reklami je videla da je jedan tanji, probala je i od sad koristi taj.

Usput mi je izlozila njeno misljenje da se takvi proizvodi moraju nonstop reklamirati, trziste je ogromno (50% odraslih, civilizovanih zemljana) i mora da se kupuje svakog meseca.

Arsa said...

he, he... u pravu je za nonstop reklamiranje :)

podseca me na ono iz Maratonaca:
"samo je smrt siguran posao, sve ostalo moze da propadne, ali...".