20.10.06

Hteo sam

... da podelim svoje čuđenje prema tolikoj želji za informisanjem od strane svojih sugrađana. Nedavno se po gradu dele besplatne dnevne novine. Kratke vesti i dosta reklama koje sve to plaćaju.

Hteo sam i da započnem raspravu da li je sve DŽ takođe i ŠKLJ. Hteo sam da ismevam skoro svakog koga sretnem na putu za posao, jer svi listaju tih par strana 'artije. Hteo sam da primetim kako je jadno što se nadaju nagradi od 500 jurića (motivaciona politika redakcije) ukoliko ih snimi fotoreporter lista. Hteo sam pizdim na vozače koji izlaze iz automobila ne bi li pokupili svoj primerak današnjeg izdanja. To rade bez obzira što se na semaforu odavno upalilo zeleno i otegla kolona, a ima i talenata koji staju i na sred ulice. Hteo sam da pomenem i šoferčine autobusa koji tek tako izađu na stanici po svoj primerak.

Hteo sam sve to, ali neću.
Šta bih postigao?
Ćutim i smejem se.

7 comments:

Anonymous said...

Iju, bogca mu, jeste za čuđenje, ali me najviše začudi kako sam ja uspela da i ne primetim sve to...do đavla, mene zaobiđoše ti s novinama, osećam se prosto uskraćeno:)

arsa said...

Sigurno ustajes u podne kad su sve novine vec razgrabljene :)

S said...

Da li je sve za dz ujedno i sklj?
hm :-)
ko zna sta je sklj?

A sto bi rekao jedan poznati reklamer, nema besplatnih ruckova!

arsa said...

evo danas baja zaustavlja tramvaj i izlazi po novine. sjajno!

~ dirty danny ~ said...

Evo i ja dozivela da vidim da debil zaustavlja auto na sred ulice da bi uzeo novine. Strasno!

Sekula said...

Proći će i to.

Arsa said...

Sva sreca pa smo procentualno veoma nepismen narod :)

Nesto sam razmisljao da je to raj za klnce! Secate se skupljanja starih novina? Samo pred skolu obidjes 3-4 bus stanice i dnevna kvota ispunjena!

Ako mi neko bude sad potvrdio sumnju da tih akcija vise nema naljuticu se :)