30.10.06

Godina ja imam...

Opet jedna godišnjica! Zajebana ova 2006-a ni kriva ni dužna :)

Deset godina mature. Tja... Kad pre? Svi su slavili sem nas. Da li treba silovati i sad organizovati u jesen ako niko nije imao potrebu za time pre par meseci? Koga želimo da viđamo to i činimo manje ili više redovno. Ovako kad bi sada to pravili liči mi na želju da ne ispadnemo najgori. Da se kojim slučajem ne pokazuje prstom u nas :) Tipično...

Uvek sam se plašio da će to okupljanje da izgleda na sajam pod naslovom "ko je dokle dogurao". Ježim se pri pomisli da me neko upoređuje sa sobom :) Te ovaj/ova još studira, nije ni upisao, nije se oženio, udala, s kim je došao, ko gde radi i za koje pare, ko je koliko propao, a ko je sad jebozovniji, ko ima kintu za silikone, a ko za besna kolica. Svi bi bre hteli da nađu svoju utehu u tuđoj bedi, zar ne.

Pomalo me onda i teši što se nismo našli proletos! To znači, jebote, da smo svi ok, svi zdravi uGlavu, svi uspeli i nemamo potrebe da se upoređujemo. Pa što se onda stvarno ne bismo našli i lumpovali do beskraja?

Nešto mi tu smrdi, ne zvao se ja Lorimer.

10 comments:

~ dirty danny ~ said...

Ja sam slavila 5 godina mature, isto tako razmiljala da cemo da lumpujemo do beskraja, a oni nas poredjali u klupe i odmah poceli da nas propituju. Nisu isli po azbucnom redu ali je bilo bas neprijatno. I gle iznenadjenja - svi katastrofa ucenici su pozavrsavali fakultete i zaposlili se u besnim bankama, a mi odlikasi jos uvek studiramo. Ja jos i ispala najgora. Znas kako je kad ti na fon-u ostane 18 ispita do kraja, zvuci katastrova, ali tako se upisuje cetvrta godina. Od toga 10 ispita mogu da se daju u 2 roka, ali ne, gledali su me kao debila. I jos posle toga u restoranu mi prilazi jedna profesorka (zena me inace ne podnosi) i kaze mi "Ti si sigurno vec zavrsila i zaposlila se", a ja umorna od objasnjavanja odgovorim "tako je". Ma debili. A mozda je to samo u mojoj skoli tako.

arsa said...

He, he :)

~ dirty danny ~ said...

Da li je to Tijana pored tebe smekera? Imala je dugu kosu? Skroz simpa!!!

Arsa said...

Kad se samo setim da sam joj govorio da se ne šiša :)

dobro što me nije poslušala!
sve čekam da me isproziva što sam je razotkrio ovako, ali ništa.

Arsa said...

Vi sa slike, javlja mi moj "deep throat" izvor da vam se sprema feshta!

Krenite sa dijetom ODMAH da bi mogli da udjete u najuze pantalonice...

Anonymous said...

evo mene sa zakasnjenjem od 5 dana ili tako nesto. Bas redovno idem na net :) Sto se ovoga tice, Tijana je resila da odmah pocne da pusta kosu, a ja necu nikad vise da se smejem, bas sam bila slatka.

Miljka & Tica

Arsa said...

Da krenem da pustam i ja?
Dok jos imam sta... :)

Anonymous said...

Arso,
Mi (ti i ja) idemo! A od tebe ocekujem da obezbedis "besna kolica" posto od mene nema leba po tom pitanju :), a i za silikone kasnim, ni kosa mi nece porasti... Ma znas da u sustini to sve nema veze. Posle stogodisnjice mature vodim te na neko mesto sa gomilom polugolih barmena da se oporavim(o) od cinjenice da smo za nijansu stariji nego pre 10 godina...
Tijana
Nije to nikakvo odmeravanje snaga, to je samo lepa prilika da vidis i one za koje nemamo vremena jer nas je zivot malo rasterao iz istog kraja. Nikkom (sto bi Bili rekao :) to nije neki poduhvat, a nicijativa je sjajna, dobro je da je bar neko pokazao da ne pati od hronicne lenjosti (kao svi mi ostali) i prihvatio se da organizuje sve to. Ajmo glave gore, jedva cekam da vas sve vidim, pa poslednji put smo se kolektivno upili na ko zna cijem 18. rodjendanu!!! Proteklo je prilicno vode od tad, a mi to nismo ni primetili. Zar nije???
Ljubim te puuuuunoooooooo
Tijana

Arsa said...

Meni posle ovoga dodje da se napijem :) Em citiras Bilija, em me spremas za gole barmene!!!

btw, kolica nabavljena, odelo kupljeno. Tvoj macan je spreman! :)

Arsa said...

Subota.
Skadarlija.
Sex.