11.10.06

Furor ili ti rabere (lat.)

Na putu za posao. Stojim na pešačkom kod Više poslovne. Upali mi se zeleno, krećem. Na sred pešačkog me iseče neki beli auto i ja u afektu reagujem tako što mu čuknem rukom po prozoru. Pređem ulicu, a on stane. Kreće da mlati rukama i vidim da se dere iznutra. Ne čujem, već mu pokazujem semafor. Izlazi iz auta i pita me da li mi je njegov auto možda majka kupila. Kapiram šta je hteo tom glupom složenicom da kaže, ali ne ulazim u semantičku raspravu. Kažem mu da je na semaforu bilo zeleno za pešake. Kolona iza njega. Videvši da se ne vredi raspravljati okrećem leša i odlazim. On napušta vozilo i kreće za mnom uz borbeni krik. Ubrzavam korak. Budala, samo mi to treba od ranog jutra. Približava mi se sav zapenjen. Nisam spomenuo da je ostavio ženu u kolima.Ubrzava korak i videvši da će me stići, okrećem se i kažem mu da mi ne pada na pamet da se obračunavam s njim.

Psovke i ponovo isto glupo pitanje da li mi je moja majka kupila njegov auto te ga tako čukam(?). Mislim da je znao odgovor, ali iz nekog razloga je hteo i od mene da ga čuje. Uzneveren kreće da trči ka meni. Nazovite me pičkom, ali ja da razmenjujem pesnice i šamare pre doručka - neću. Potrčim i ja, isti pravac, ali suprotan smer. Zajebi. Ne mogu da verujem! Sva sreća pa sam brži. Posle desetak metara, videvši da me danas neće stići, uz par psovki i obaveznu pretnju "kad tad", vraća se do žene i auta. Dobro, nisam mu ni ja ostao dužan...

Ko je tu veća budala? Ko je tu besniji? On, koji se ponaša "normalno" kao i svi vozači kada su u pitanju pešački prelazi ili ja? Ja, koji se tako redovno kurčim i vaspitavam vozače, jer sam, jelte, negde (čitaj svugde) na trulom zapadu doživeo da me puštaju da pređem ulicu i ako nisam zakoračio na prelaz, a kamoli bio na pola ulice. Ej, neki su mi se vozači izvinjavali ako su previše zagazili na zebru nakon što su stali. Boli me što sam to doživeo samo na 100km odavde...
Priznajem da sam nepromišljen i glup sa svojim rekacijama i što mogu stvarno da nejebem.
Dakle, besnilo? Ja dajem sebi svoj glas.

Ja se predajem!
Danas sam već postao maksimalno fin. Sve puštam ispred sebe, ustao sam u prevozu starijima, izvinuo sam se gospođi što me je pekarka poslužila pre nje, a njen je red bio, ostavio sam bakšiš pedikiru, kucao sam kartu za 3 stanice... Kao za vreme nepravedne i ničim izazavane nato agresije, kad su se svi profinili najednom.

Jel još neko misli da su nas malo bombardovali?

12 comments:

neanderthalen said...

Ebiga, ovde je sve naopako... Ja sam jedino u Subotici imao priliku da osetim sta znaci kultura, i normalan prelazak preko ulice. Drugar me gleda sto ja i na pesackom prelazu okrecem glavu levo desno, eeej...

arsa said...

Da, da... O tome i ja pricam kad kazem 100-ak km odavde. Novi Sad, Subotica, Sombor. Ako se neko uzeli evropskog mentaliteta nek priusti sebi mali izlet.

Prosto mi zao Vojvodjana sto su zaglavili u ovom vrtlogu sa nama.

p.s. Da ne pominjem jebeni ZG kao poslednje inostranstvo koje videh

~ dirty Danny ~ said...

Sjajno! Slatko sam se nasmejala!

Andjelija said...

vozim juce tj. vozi on mene, jer gde ce balkanikus da pusti devojku da ona drnda kola pored njega zivog, vozimo se i udje u krivinu tako sto presece drugu liniju.
neki dzipic poce da mu svira kako je usao u njegovu liniju, a ovaj moj ruku kroz prozor pa srednji prst.
ehhh...mrak mi pao na oci..
i nece da prizna da je presekao liniju pa bog. jos kaze da nece da dozvoli da ga svi jebu.
there we go.....

bio je bunovan, on do podne i dalje ne zna kako se zove.

Andjelija said...

ja ostavih ovde malo poduzi post ima li neka fora?

arsa said...

ima fora da ja moram da aminujem komentar.
izludjuje me sto nije automatizovano, a mozda me i izludjuje sto nisam pronasao podesavanja :)

ajde nek me neko od vas blogera prosvetli.
hvala

Andjelija said...

ides u settings, pa u comments pa mislim da pod 'enable comment moderation' tu stavi NO i na kraju save settings :)

ja imam word verification YES jer mi je ranije upadao spam..to znaci svako ko ostavi komentar mora da ukuca ona sigurnosna slova takodje.

arsa said...

To Andjelija grome!!!

Komentari od ovoga momenta direktno bez mojega klika bivaju prikazani.

Udrite!!!

Hvala Andjelija

arsa said...

Dodatna prica, neuporediva sa ovom mojom, a vezana za saobracaj u Srbiji, bese ona od prosle nedelje u Irigu. Mala varos ispod Fruske Gore kroz koju prolaze teretnjaci, sleperi sa prikolicama i slicne grdosije. Zasto? Pa zaobilaze tzv. autoput do Novog Sada i samim tim putarinu! Prosle nedelje jedna takva grdosija je skrenula sa puta, pokosila trafiku i zaustavila se 2-3 dvorista od puta. Jedna beba je izgubila zivot te veceri, kako nam rece revoltirani mestanin na barikadama. Nocu ne pustaju nikoga kroz mesto, a danju naizmenicno jednu traku.

Anonymous said...

E, crkoh od smeja...iako verujem da nije bilo smešno dok je trajalo..
Joj, i ja imam taj poriv da baš moram da reagujem na svinjarluke, samo valjda prođem ko histerična žena pa nisam doživljavala tako drastične reakcije...i uvek me iznova izlude, džaba što živim ovde i predugo, a iskreno, nadam se i da neću da oguglam baš skroz:)

Sekula said...

Jel to ona ista varoš u kojoj je ograničenje brzine 40 km/h a na jednom potezu čak 30 (?!) te da UVEK (ali uvek) na ulasku, izlasku ili u Irigu stoji patrola murije koja kažnjava prekoračenje i 3 km/h, ukoliko neko zgazi punu liniju ivicom točka a o pojasu da i ne govorim?
Jednom rečju, mnogo dobro oni zarađuju na račun "obilaznice oko autoputa".
Naravno, neka niko ne misli da mi se bilo čija smrt, a naročito deteta, doima normalnom, ali ne kapiram šta ti ljudi očekuju? Da ukinemo vozila kako više ne bi bilo nesreća?

arsa said...

Ma ne sva vozila, samo teretna. Imaju kakav takav autoput, samo treba da plate i samo ih treba primorati da to cine. Em prave guzvu na tim sporednim puteljcima, em sjebavaju taj asfalt koji nije pravljen za velike tezine i evo na kraju ruse kuce i ubijaju.