13.10.06

Da je škola dobra, kafanom bi je zvali

Mnogi fakulteti BG univerziteta, u skladu sa bolonjskom deklaracijom, pružaju mogućnost svojim diplomcima da za određenu, ne baš tako malu, sumu novca dobiju ono sto im već pripada! Jedan ispit i završni rad kazuju mi da je u pitanju samo otimanje para od naroda. Hoćeš da se kitiš - plati. Ko te jebe što si krv propišavao godinama i po broju ispita i obimu gradiva to vec zaslužio.

Dakle, opšta pomama za titulama je u toku. Uvatila i mene, naravno. Sad neću više biti dipl.ing. za inf.sis., što mi je veoma prijalo, već master of science bla, bla. Nadam se samo da će mi se zadržati ono "sis" u zvanju. 'Di ću bez njega drugima pred oči...

Radujem se obnavljanju uspomena vezanih za momente svakojakih šalterskih dominacija iz ne tako davne prošlosti. Ali, kad okačim perje mi novo, pozdravim ponosnu mi majku, prošetam Knezom ponosno, namignem najlepšoj cici koju sretnem dok mi na čelu piše...

Šta i ja serem koj' moj.

5 comments:

~ dirty danny ~ said...

Ako sam ja dobro razumela Zakon, na srpskom jeziku ce ti pisati ovako: dipl. ing. za info. sisteme - master.

arsa said...

NE, danas sam saznao detalje oko toga. Mi MENJAMO nasu "dipl.ing" diplomu za "master"! Necemo vise biti dipl.ing. vec Master of Science. Sto je kao malo bolje od dipl.ing.-a. Ima varijanta da zadrzis diplm. ing., ali onda dobijas vise ispita i duze traje zajebancija (vremenski i finansijski).

Master u najavi

~ dirty Danny ~ said...

Vise mi nista nije jasno, ne znam ni sto se bakcem s' tim, ali nadam se da cu i ja to moci da upisem sledece godine pa se raspitujem...

U svakom slucaju, u Zakonu pise ovako:

"Studije drugog stepena su:
1)diplomske akademske studije - master;
* * *
Lice koje zavrsi diplomske akademske studije stice akademski naziv diplomirani, sa naznakom zvanja drugog stepena diplomskih akademskih studija iz odgovarajuce oblasti - master."

A mozda mi se do sledece godine sve smuci pa mi nece ni biti bitno!

~ dirty danny ~ said...

A o toj varijatni o kojoj ti pricas nista ne pise, mozda to vazi samo za ovu godinu, tako da ja mozda necu ni moci to da upisem... U svakom slucaju, cestitam, Masteru u najavi!

arsa said...

Automatic master?