2.10.06

Brka

Otvaranje sezone u "Lava" baru. Naravno samo mi VIP-ovci zahvaljujući kolegi koji nam dođe tamo neki poslovođa, da ne kažem menadžer. Odmah na ulazu dve hostese i to jedna više nego druga. Zaslepljen haljinskim dekolteom i grudima kakve ne videh poodavno, a isto toliko je prošlo i bez pipanja, nisam ništa čuo od njenih pitanja i smernica gde ću sa sobom. Sluđen, smestih se u bašti sa društvom.

Sedamo pored male i veoma komunikativne ekipe. Jedna devojka momentalno započinje priču sa mnom. Zna me odnekud. Iz istog smo kraja. Nije to. Radila je u obliznjem tržnom centru. Ma nije ni to. Pričam ja sa njom, ali mi one sise sa početka teksta ne izbijaju iz glave.

Gimnazija! Išli smo u istu gimnaziju. Tu se ona obradova i zaključi da je to definitivno karika koja nedostaje. Prećutao sam smešeći se, ali ne verujem da je to. Ja sam bre upisao kad je ona završila, ali neka joj.
Otkrila mi je da joj je razredna bila šugava Šargarepa, a kasnije i Brka, ako sam dobro razumeo. Ovu prvu nismo ni pomenuli. Mračna strana školovanja. Brka biologičar, veoma gotivan lik i dosta popularan tih dana međ' nama ubogim gimnazijalicima. Nije nam podilazio, ali nam je bio veoma blizak po razmišljanju, sistemu vrednosti, šalama. Meni je dodatna gotiva bilo i to što je bio jedan od retkih nastavnika u moru baba predavača. Sećam se da smo na kraju školske pevali i svirali za veće ocene. Kao on daje asocijacije na tabli za smišljenu pesmu i ti ako pogodiš iz tri puta, imaš pravo da je otpevaš. Svidi mu se: veća ocena :) Dobro, nije baš pedagoški, ali u to vreme ludo beše simpatično. Po njenim rečima on se kasnije prokurvao, prešao u sps i postao direktor neke škole. Razočarenje.

Ja i dalje ne mogu pobeći onim sisama s početka....
Devojka kraj mene je veoma vedra, nasmejana, zabavna i veoma zgodna ako smem reći. Ja je ne vidim. Nastaju neke pometnje sa stolicama, manjak ih je. Tumbamo se u svojim krugovima, ali ponovo zauzimamo položaje napad-odbrana.

Odjednom, reorganizacija u njihovim redovima. Pokupili se i nestali. Sa svima sam se pozdravio sem sa njom. Da li je ljuta? Ne znam joj ime. Nisam pitao. Mislio sam: celo je veče pred nama, samo koji minut da ja prebolim one dojke i pitaću je za ime sa sve brojem telefona.

Ne umem da završim započeto! Opiči me u trenutku smor. Smučile mi se i "mile moje". Osećao sam se kao pseto iz one priče gde je šetao kosku pokraj vode, ugledao svoj odraz u istoj i skočio za njom ne bi li ugrabio još jednu kosku. Ostalo pseto i bez svoga zalogaja.

A i taj Brka. Koji mu je kurac sve to trebalo...

9 comments:

~ dirty danny ~ said...

Hehehehe! Sjajno! Zar je moguce da se muskarci toooooliko pale na grudi?!

~ dirty danny ~ said...

Jao, moram ovo da podelim sa tobom - sad sam cula od kolege, ima veze sa grudima, mnogo je smesno... "Lepa, 'ladna, k'o babina sisa".

arsa said...

pa kad je lepo. u nekom filmu je neki tip rekao: "da ih imam igrao bih se po ceo dan njima". pa to je ono po cemu se razlikujemo na prvi pogled. kako odoleti znatizelji. valjda i vas privlace razlike na slican nacin :)

Sekula said...

Izvini Danny, ovde pričamo o Arsi.

P.S. Arso, jel ja moram na svaku temu da odgovorim?

arsa said...

Odgovaraj samo na one sa sisama :)

~ dirty danny ~ said...

Izvini Sekula, ali ako treba da pricamo o Arsi, prestani da komentarises svaki moj komentar! Nisu ostavljeni tebi nego Arsi.

arsa said...

Ma SVI SVE komentarišemo!

Sekula je mislio da kada se priča o meni svako pitanje "zašto su sise lepe" je suvišno :)

valjda je u pravu...

~ dirty danny ~ said...

Ups, onda sam pogresila sto sam odmah napala Sekulu (izvini Sekula), mozda zato sto ja sa tobom pricam samo o fakultetu, pa ne poznajem sva tvoja interesovanja :)

Da li je Sekula je onaj lepi DJ koji me otkacio na tvojoj zurci! Hehehehe! Pozdravi ga!

Sekula said...

Znao sam da će Arsa odmah da skapira.

Danny, nisam više DJ (hehehehe).

Pozdrav i tebi.