19.10.06

Bojkot ili Vojkot

Dobih letak LDP-a sa Corax-ovom karikaturom i naslovom BOJKOT. Nenaviknut da se išta javno štampa na latinici, pročitam VOJKOT i mislim se "what a fuck"! Ukapiram. Možda je stvarno po sredi igra reči na račun imena omiljenog mi premijera. Isperimo usta: pu... :)
Počinjem da prelistavam u glavi šta sam sve video od njegove kampanje ovih dana STOP Fudbaleri sa svojim razlozima STOP zatim obični, u svakom smislu, građani koji se izjašnjavaju da jedva čekaju d'iziđu i podrže isti, sa višnjom na kraju u vidu izjave nekog (na izgled normalnog coveka) : "Nigde nema lepše od Srbije" STOP onda i jebeni Čola koji će da glasa čim se vrati iz beloga sveta gde radi na novom materijalu STOP bilbord sa tekstom: "Bože pravde - naša himna" STOP bilbord sa tekstom "Srbija u Evropi, Kosovo u Srbiji" (dva omiljena science fiction-a ovih godina) STOP svaka publikacija sa naslovom Ustav, a ne predlogUstava STOP.

Pitam se da li je Čeda trebao da se baca na trošak i preko tog letka me nagovara na vojkot.

8 comments:

Sekula said...

Jel' ti ne izlaziš na referendum ili ćeš zaokružiti NE?

Ja se baš dvoumim između ove dve opcije.
Na žalost mislim da sam u manjini (i da nisam tako će objaviti).

arsa said...

Sa ili bez mene njega će da proguraju. Stego im neko muda kad su se usaglasili oko istog kao u bajci.

Anonymous said...

Ma i nije baš toliko usaglašena stvar...ajd što bojkotuju LDP i SDU i tako te partijice da prostite, ali bojkotuju i vojvođanske partije, plus kompletan nvo sektor kampanjiše protivu izlaska na referendum...
Ja neću izlaziti...

arsa said...

Ne izlazim. Odluceno!
Ne mi se svidja...

arsa said...

"Zaklinjem se da cu cuvati Kosovo i Metohiju kao sastavni deo Srbije", bilbord sa potpisom radikala.

Upri u m'ne ko u zivotnju!

Anonymous said...

E, a jeste snimili da Telenor šalje porukice podsećanja na datum i vreme održavanja istog, tj. referenduma...e pa skandal, treba ih tužiti za spamovanje!

~ dirty danny ~ said...

Da da! Stvarno strasno (Telenor)! Sad bas necu da izadjem.

Cula sam da su studenti sa FONa razlupali oglasnu tablu jer su neki ispiti bili zakazani za 28.10. pa bi im bio problem da stignu kuci na glasanje.

arsa said...

Porukica smrdusica!

Ja kao sugav. Svima stize za vreme radnog vremena, a mene T obavestio kad je vecina otisla kuci.
"E ne zovu te ni na glasanje, ccc..."

gamad studentska. nista vise sa studentima. to je bre zlo :)

sve to na 10-ogodisnjicu protesta.

pravo glasa bi trebalo da imaju samo zaposleni! Oni koji stvaraju, oni i da odlucuju. Studentarija i penzioneri kaput.