21.10.06

Blues uz jazz

Kupio sam na ulici CD Wes Montgomery-a. Kao u dobra stara vremena, sem što je ovaj put bilo krajnje nerealno. Dimenzije su se izmešale. Ona prethodna i ova tekuća, u kojoj sam živeo do malo pre, su krenule da se isprepliću i prave neku sasvim novu. Treću... Listam po diskovima, kad najednom čujem motorolu. Ti-lu-li-lu iz mojih leđa. Ne reagujem već u očima prodavca pratim situaciju. Pandur staje pored mene i lista diskove "Znam li ja tebe komšija?" pita on momka koji prodaje. Tražim kintu da platim disk. Nije mi svejedno. Ništa se ne dešava. Pandur drži neku svesku u ruci i lista diskove kao i ja. Da li da platim ili da palim? Odlazim u stranu, okrenut leđima panduru, plaćam disk momku, uzimmam kusur i odlazim. Ne okrećem se.

Dolazim kući. Dočekuje me moja verna biljka, palmica kojoj ni marku ne znam. Cvrle mi je dao pre par godina za useljenje i pravo je čudo da je još živa pored mene savesnog. Umalo da svene dok sam bio u vojsci. Gledam je spuštajući novčank i ključeve kraj nje. Oklembesila se više no inače. Neću je ni večeras zaliti. Ili ona ili ja! Ovo je suviše mali prostor za nas oboje. Ha, ha...

Slaviša zove da se vidimo. Nemam snage. Premoren sam. Odlažem za vikend, za njegove poslednje sate. Razmenim koju poruku sa Temerinom. Sestra mi javlja da su mi matorci ostavili neke papire pa da svratim do nje i uzmem ih. Važi, ali sutra. Nemam snage. Klopam na brzinu. Ispratim film sa lepom edukativnom porukom. Sipam Fjodor-a, nemačku votku sa W. Hoću što pre da zaspim. sinoć sam sklopio jedva pet sati. Dođusim čašu i puštam Montgomery-a. Naletim na meni omiljenu njegovu obradu Besame mucho. Volim tu pesmu, ali se nikada nisam pitao o čemu li je stvarno. Ljubi me puno gistro... Pogledam po netu "et voila" posle par sekundi:

Besame, besame mucho,
Como si fuera esta noche la última vez,
Besame, besame mucho,
Que tengo miedo a perderte, perderte despues
Quiero sentirte muy cerca mirarme en tus ojos verte junto a mí
Piensa que tal vez mañana yo ya estare lejos, muy lejos de ti
Besame... Quiero...Besame...

ili što bi braća rekla:

Kiss me, kiss me a lot,
As if tonight were the last time
Kiss me, kiss me a lot,
For I'm scared to lose you, to lose you afterwards
I want to feel you very close, see myself in your eyes, see you near me
Think that maybe tomorrow I'll already be far, very far away from you

Ustajem lagano. Odlazim do kuhinje. Uzimam plastičnu flašu što stoji pored frižidera. Zalivam biljku...

2 comments:

Andjelija said...

hmmm...da toliko obrada ima te pesme :))

ja mozda nisam neki romanticar ali ovo je od grupe 'she wants revenge'

i pesme tear you apart :)))
so much for kiss me :D

I want to hold you close
Skin pressed against me tight
Lie still, and close your eyes girl
So lovely, it feels so right

I want to hold you close
Soft breath, beating heart
As I whisper in your ear
I want to fucking tear you apart

Arsa said...

Da, istina. Meni je jedna devojka govorila da u toku sexa, oko svog orgazma, ima neopisivu zelju da me udara i bije. Da mi naudi, jer joj pruzam zadovoljstvo!

Dugo sam se cudio tim izjavama dok nisam i ja pozeleo isto :)