24.9.06

Koincidencija slučajnosti


Krećem ti ja na žur kod Komarca. Vidim trebaće mi podosta vremena busom, subota je veče, pa rekoh da pametno iskoristim kintu koju bih inače uplaćivao za ratu nekog automoblia. Pozovem "Plavi taxi". Pokupi me gospođa (nisam se dao iznenaditi) kod pijace i uz šturo objašnjenje gde ću, krenusmo. Ćutao sam do Rakovice, kad iznenađen, jer ga dugo nisam video, promumlah: metro. Počesmo priču o metrou, pa o vozovima. Krenuli oboje da se proseravamo gde smo sve ulazili i vozili se vozovima po Evropi i okolini. Bla, bla, bla, bla... Negde kod Auto-komande reče da joj ćerka skoro išla do verenika u Holandiju, pa se tamo nagledala luksuza i navozala vozovima. Izmami mi osmeh mali.

-"Živi tamo?", znatiželjno ću ja.
-"Ostavila ovde nekog dečka posle 5-6 godina zabavljanja, otišla tamo na odmor sa drugaricom i poslednji dan upoznala nekog domoroca. Krenulo dopisivanje da bi se ubrzo i spanđali."

Ja već osmeh ne mogu da krijem.

-"Ostalo joj još par ispita, ali sad ide tamo, baja poslao kintu za avion, pa će ih tamo spremati."

Ispiti, hi, hi... Smejem se i delim radost moje vozačice.

-"Sa ovim dečkom se zabavlja od jedne Nove godine, kada su se i njegov drugar i njena drugarica takođe smuvali".

Ovo postaje jezivo. Osvrćem se pod utiskom Velikog brata gledanog sinoć po prvi put. Tražim kamere u kolima. Neko me jebe pa sve pršti!

-"Ti su im se drugari i uzeli, izrodili dete, on im je bio kum i zamisli izbegava oklupljajna da ne bi naleteo na moju ćerku".

Pomislih da li bih i ja to radio, te mi osmeh malo splasnu. U par navrata bacim pogled na sebe sa strane (!).

-"Sve u svemu, presrećna je, udaje se uskoro. Stranac 36 godina, situiran, stabilan, hoće ženu, decu...".

Platio sam čim smo stali, sedeo na zadnjem sedištu još par minuta i pogubljeno slušao nastavak priče zadovoljne majke. Nisam više pamtio.

-"Gospođo, hvala na vožnji i puno pozdravite ćerku!".

Izgovorih tu glupost, zatvorio vrata od auta, svratio do trafike da kupim žvake ne bi li ubio smrad luka od ručka, nađoh broj 82 i zezanje može da počne.

1 comment:

~ dirty danny ~ said...

Hahahahaha, svaka ti cast na osmehu, ja bih promumlala par psovki da mi se tako nesto dogodilo!