28.9.06

Kartočka

Postah i ja "poslovan" pre par meseci kad mi je firma izradila vizit kartu. Bez reči, bez ikakvog objašenja ili uputstva kako se to koristi, samo mi tutnuše paketić na sto. Godinama skupljam tuđe vizitke i imam ih pozamašan broj. Pun mi onaj specijalizovani album, što od drugara, raznih zanatlija, prodavnica, doktora, muftara i ostalih čuda. Nijedna moja! Doduše, nisam ni sad stavio svoju na gomilu, ali će popunjavati tuđe kolekcije :)

Ono što mi je uvek bolo oči na tim kartama je titula. Omiljene su mi one samo sa imenom, a tek akcija kad se u trenutku davanja briše štampani telefon i na pozadini ili u uglu dopisuje aktuelni. Sjajno! Poslednje decenije žurba za ulaskom u Evropu i svet nije zaobišla ni njih. Titule na stranim jezicima naroda i narodnosti! Naježim se kad ih vidim: public relation (smor br.1 ), human resource, top manager, supervisor
, project manager, marketing manager, software developer, deputy manager, financial manager, office assistant, sales manager, talent scout, software engineer, quality assurance engineer, aaaaaa… Usko povezana tema su i imena lokala kod kojih se i obične trafike sa pljeskavicama zovu Hollywood-skim žargonom, ali sad nemam snage za njih.

Sve u svemu, meni je takođe priheftana jedna sa gornjeg spiska i šta ću jadan. Nisam ih mnogo podelio izuzev ponosnim roditeljima i slučajnim prolaznicima tih dana. Samo sam jednu iskoristio u švalerske svrhe i to na jednoj svadbi :) Beše to pre 3 meseca. Sećam se dosta skakanja i smejanja te znam da je iskreno data. Kartočka je izgleda ćušnuta negde u zapećak, jer se sretna dobitnica javila tek pre par dana! Nije više mogla da se osloni na mene i mušku inicijativu :)

4 comments:

m1k4 said...

Vizit-karte (neplastificirane) su odlicne za flopove (pogotovo je dobar ovaj karton 250g/m2 od koga je izradjena tvoja), mene taj karton podseca na stare Dziespi karte.

Arsa said...

vidim ja po ofisu, malo malo pa naletim na urolovane vizitke.

vezba se, a? :)

m1k4 said...

profesionalna deformacija

Arsa said...

meni ponestalo steka. sad cu da se okrenem 180 stepeni i pitam te nesto :)