27.9.06

Dragiša i ja


Dođoh s posla premoren, ubih po kile sladoleda i odlučim da se bacim. Sati 23. Napokon ću spojiti 8 sati sna posle ne pamtim koliko dana. Oko 23:30 zove jedan momak što nam trenutno razvlači mrežu po firmi da pita jel računari imaju običaj da se ponašaju čudno!? Iskočila faza pa UPS-ovi krenuli svoju simfoniju. Problem prosleđen portiru zgrade i ja se vraćam natrag u spokoj.

U 00:30h me budi stravican bol u predelu levog bubrega. Ne mogu da izdržim, ustajem, šetam, skituram se. Suze na oči navrle, nepodnošljivo. Ne pamtim da me je ikad nešto žigalo toliko. Povraćam od bola! Ne verujem. Zovem 94 i kaže mi gospođa verovatno kamen u bubregu, proradio, 'oće napolje. "Pij što više tečnosti, neki brufen, pa ujutru na kontrolu urina i ultrazvuk".

Smiri se sve za 10ak minuta i legnem ja ponovo. Prošlo je sat vremena kad evo opet! Cvilim, neizdrživo. Smognem snage, ustanem, neću nikog da alarmiram. Zovem 94 ponovo. Najbliža dežurna bolnica "Dragiša Mišović" na Dedinju. Ne da izdržim do jutra. Bolnica mi u glavi. Ponašam se u skladu sa pretpostavkom da ću narednih par dana ležati tamo i čekati nož. Utešim se prim pomisli da sam negde načuo da se to sad radi laserom, nema sečenja. Pih, ništa od ožiljka kojim ću se šepuriti na plaži pred svima :( Uđem u kupatilo i prvo što mi zapade za oko je moja brada. Bez razmišljajna uzimam penu i brijač (!). Kao da idem u zatvor ili sigurnu smrt. Umri mlad i budi lep leš. Tako obrijan, obučem se jedva. Novčanik, telefon, ključevi, sve je tu.

Izlazim na ulicu, zovem taxi. Ne pričam sa vozačem, nemam snage. Svaku rupu osetim. Kreće da boli bez prestanka. Ulazim u bolnicu. Odmah živnem kad snimim na šta liči. Hodnik desno, pa na kraju levo. Probudim dežurnu sestru, a ona dežurnog doktora. Obali me na krevet, zamaže gelom, skenira bubreg levi, pa desni. Ništa. Sve taman. Nemam "kamenčiki iz Donju Dubravu". Ja pomalo razočaran. Ipak se ide na posao ujutru. C... Ubedi on mene da sam prehlađen i da mi nije ništa. Dade mi par ubrusa i reče da se obrišem, "...to je samo gel". Osećao sam se kao devojka kad joj ja dam peškir posle sexa. "Obriši se to je samo... moja ljubav".

Sednem u onaj isti taxi, kojeg je izgleda mrzelo da ide dalje u gluvo doba noći, jer je stajao gde sam ga i ostavio. Vratim se kući. Boli ono i dalje. Obučem zimsku pidžamu, umotam frotir oko stomaka kao devojke za vreme ciklusa - cirkusa, tanji jorgan i ćebe preko. Manje boli. Pogledam na sat, 04:28h. Fino, imam još dva sata da se naspavam. Preznojavam se polako i tonem u san... Živ sam, nije mi ništa.

*slika

7 comments:

~ dirty danny ~ said...

Jao jao jao jao! Setih se svoje tuzne price, nesrecnog slepog creva, 3 meseca plakanja od bolova... Dobro je da ti je bolje. Nista nije gore od bolova u stomaku! Ja ipak imam oziljak, ali ne mogu da se sepurim, mnogo je nisko pa se ne vidi od kostima. Inace, videla sam da ga cak i ribe sa ftv-a imaju, mnogo im dobro stoji, bez zezanja! :) Tri puta "ura" za hirurgiju, sad me nista ne boli!

I Arsice, sledeci put manje tog sladoleda ako nije leto!

kiss

Anonymous said...

Sad mi probudi uspomene na moje posete hitnoj...piš je živi o čemu čovek misli u takim trenucima: poput tvog brijanja, ja sam u stvarno groznim bolovima najviše patila što nemam vremena da sredim nokte...i posle dok mi ubadaše braunilu na operacionom stolu se još više nervirala što to ne uradih, mislim, stvarno blam...:)
Inače, samo se rokaj uvinim čajem...gadnjikavo ali zaista zna u rekordnom roku da pomogne..

~ dirty danny ~ said...

Heheheh, blago vama! I treba tako! Ja sam razmisljala o tome kako se nisam oprostila od svih prijatelja, da se nikad necu probuditi iz anestezije i da nisam dala nikakav doprinos covecanstvu do sad... Ali sada znam za sledeci put, ups, valjda ga nece biti :)

Sekula said...

Komentar na komentar

"...mnogo je nisko pa se ne vidi od kostima.!

Skini kostim.

arsa said...

Da Danny, nije valjda da si i dalje u tom retro-balkansko-nazadnom fazonu i da na plaži imaš kostim!
Može eventualno samo u rancu da ti stoji ako iznenada počne kiša...

~ dirty danny ~ said...

Ja sam fino dete, ovo "dirty" stoji jer sam htela da se slaze sa nazivom "droljizam", "jer delim svoju dušu sa svima, ali telo čuvam za sebe" breeeeeee!

arsa said...

Uf, kako sad da odgovorim na ovo? Uskočio bih sam sebi u usta...

Menjam podnaslov :)