22.9.06

Bunt & revolt


Predlaže mi izvesna Strela u komentaru teksta "Nebo, nebo, plavo je" da iskoristim ovaj blog i pozovem vas na bunt protiv ove mlitave vlasti i još mlitavije opozicije. Ispadoh da vam ja produžavam, kako ona kaže, agoniju koja bi odmah mogla da prestane samo kada bi vi to hteli. Kao ništa bez akcije! Stvarno ste kese, kad vas ja zadržavam na putu za Jevropu :)

Strela je ostala u senci anonimmosti. Toliko o akciji i hrabrosti iste :) Prozivka leee, a le a leee… Prikačio sam liku ženski rod samo zbog ovog nadimka. Nije u pitanju fetiš da volim da se svađam sa ženama :)

Ja sam baš počeo da kapiram ovo svoje pisanije kao neku pozitivnu kritiku svega oko mene, nakon par godina pauze tokom kojih je moja flegmatičnost dolazila do izražaja. Smatram da osoba koja kritikuje, time želi nešto poboljšati, jer da joj nije stalo do boljitka ne bi se ni trudila oko toga. Uvek sam protiv pojma večite opozicije, tj. L’art pour l’art. To je isto kao i kad vas neka osoba nervira zbog nekog vama objasnjivog razloga i to biste želeli da promenite kod nje. Znači, stalo vam je do iste, hteli bi da se ta osoba uklopi u vaš sistem vrednosti kako bi nestala nervoza :) S toga je najgore kad o nekom nemate mišljenje uopšte, skroz ste neutralni, ravnodušni pred njenom pojavom. Otpisali ste je za vjek vjekova.

Moje intresovanje za politiku je poodavno dobilo taj status "otpisano", ubrzo nakon onog streljanja Đikija. Njegova energija i volja su dosta uticala na moj način razmišljajna. Jednostavno živnuo sam u to vreme. Po prvi put u svojoj mladosti sam pomislio da će ovde uskoro biti sve taman i da ću na odlazak u inostranstvo gledati kao na mladalački hir. (Godinu dana se kontrolišem i ne pričam o inostranstvu, te vas molim da ne potežemo tu temu. Barem još neko vreme…Hvala!)

Ovo đubre od premijera na vlasti, koga smatram direktno odgovornim za atentat, je pravo lice Srbije. Protiv koga da se borim onda? Izgleda samo protiv sebe, koji se ne uklapa u ovaj primitivizam (po nekom samo njemu objašnjivom razlogu :) ). Da li se neko buni u poslednje vreme bilo za šta? Ne primećujem! Glupih i nepismenih je sve više, kriminalci, BizMissMeni i narodnjaci svih oblika iz doba onog skota-što-lipsa-tamo-u-tuđini, su ponovo izmileli na površinu, ratni zločinci su i dalje među nama (u redovima za mleko i novine, na ulici, bioskopu, pozorištu, parku, šetalištu…jezivo, a?), jebendisanja na svakom koraku oko jebenog Kosova koje je bilo naše samo za vreme Lazara, pa tek privatizacija (šta to beše), redovi za vize… Trebam li da nabrajam dalje?

Sve je to i dalje na gomili 10 (rečima:deset) godina nakon legendarnog protesta i onih silnih šetnji, nakon kojih umalo d’umrem od bolesti, i posle čuvenog 5. Oktobra. Pa šta više? Šta još uraditi?

Snajperska obuka u vojsci mi nije bila dovoljno detaljna da bih mi u potpunosti uspeo plan eliminacije svih sa liste (kao ni bekstvo), a skučen prostor i seks sa muškarcima bih ipak hteo da izbegnem u ovom životu.

Skoncetrisao sam se na moj mali bedni život i svakodnevne dileme. Mislim da je bolje da utičemo na pojedince oko sebe, malo po malo. Od dranja na sav glas po trgovima izgleda nema ništa. Čak i kad kukam i ljigavo se samosažaljevam kako su mi sve velike ljubavi pobegle u inostranstvo, ja indirektno kritikujem stanje u zemlji Dembeliji. Da nije ovoga il' onoga svega toga ne bi bilo. To što posle svega znam da su se desile neke još lepše stvari, to je druga tema :)
Ovako ljudima oko sebe skrećeš pažnju na gluposti, kako bi na sledećim izborima svi zaokružili nešto pametnije od prošli put. Jeste, jeste, moj dragi Z*, izaći ću na glasanje, ne brini :)

Šta ti predlažeš draga Strelo?


* Zdravković M., vojni drugar

4 comments:

Ime autora poznato redakciji said...

Brate Arimire, ti si kao Indija - čovek te ili voli ili mrzi a pošto te ja volim bar 51% čini mi se da nije loše da ti malo pecnem postavke ovog pisanija čisto da se ne bedačiš bez veze. Naravno razloga za gorčinu, jer si prevaren i zamalo umro od protesta, će uvek biti.
Dakle, za sve ljude koji nisu imali tu "sreću" da idu u osnovnu ili srednju skolu sa okorelim kriminalcima a kasnije likovima iz obezbeđenja pokojnog premijera a još kasnije i sa poternica na kojima ih nije bilo dok su sa njim uspešno sarađivali evo nečega što skraćuje muke tj. nepotrebno kuckanje već napisanog:

http://www.milovanbrkic.com/radjanje.htm

Autor je za razliku od raznih Matića, Žarkovića, Vasića ... uredno dobijao batine od svih režima te mu dodatno verujem.

Dakle dosta kukanja i življenja u mitovima. I da je Z ostao živ isto bi ispalo jer je temelje
ovakvog izbora nakaradnih "stručnjaka" i uništavanja kulture i institucija on postavio. Koštunjavi samo nastavlja započeto a nadam se da je on naša poslednja zabluda. Kada podeliš cifru koju je pokojnik zgrnuo na hoklici velikog gazde sa brojem ljudi koji su tada živeli u Srbiji ispada da je sudbinu svakoga od nas prodao za manje od 1 marke! Ejjj bre! Mada, bio je rečit pa su se na njegovu žvaku uglavnom i navukli ljudi koji žive od reči ili recitacije novinari, glumci, režiseri... izgradiše ljudi karijerice na mistifikaciji pokojnika.

Glasanje teško da je rešenje jer i famozni patrioti tj. SRS rade više za neprijatelje baš kao i S.Milošević (A.Vučić je đak iz Brajtona pa ti vidi). Ako se već glasa onda treba glasati, ako ih bude, za ljude sa iskustvom i radnim stažom u struci a ne za ideologiju, predrasude i slično. Lik koji je meni simpatičan je na www.dragas.biz. Čik da ga pozovu na "slobodnim" medijima...
A zamisli tek kada bi prosečan srpski šetač-revolucionar mogao da izdrži i revoluciju u trajanju od recimo 2 dana? Ovako su 5.oktobra već oko 18h ljudi krenuli kućama jer zaboga gladni su. Dakle ko nema petlje da se bije za slobodu i ne zaslužuje je. Mirni građanski protesti su pokriće za kukavičluk i šansa da ti neko uništi jaknu petardama, kao meni svojevremeno dok bejah naivan.

A pljuca za kraj:
Sve ti ovo pišem jer ne bih da neko iz kruga dvadesettrojke postane sveprožimajuće lupetalo koje zasniva poglede na svet u skladu sa partijsko-medijskom propagandom. Prosto mi bude žao ljudi kada donose sudbonosne odluke o recimo odlasku u i... (ne smem da spomenem ;-)) ili pak povratku iz istog na osnovu zvanične verzije.

p.s.
U rasprave ne ulazim, smaraju me.

arsa said...

Hvala za ovo krug dvadesettrojke :) Raste Beograd, a?

Pored molbe da se ne provociram za inostranstvo vidim nisi mogao da odoliš! :)
Moji razlozi za odlazak nikad nisu bili toliko plitki i vezani za "tešku" situaciju u zemlji, bila ona realna ili obojena partijsko-medijskom propagandom.

Znaš me barem toliko da sam partijski neopredeljen, bio i ostao.

Ja želim da proživim i nešto drugo, da upoznajem, istražujem, putujem. Ja sam samo pomislio da ću to sve moći odavde, bez cimanja i imajući minimalne uslove za to. Hoću da imam taj izbor, pa makar ga nikad ne iskoristio!

U sudbinu ne verujem, fuj, i ne mislim da je odluka živeti danas ovde, a sutra negde drugde, preteška, velika, neodgovorna i sl.

P.S. Inače, Z je moj drugar Zdravković iz vojske, a ne Điki. Pardon na nesrećnoj asocijaciji.

Sekula said...

Pa, dragi moj Arso, lepo neko reče da su vladari vazda bili slika svoga naroda (ovo se uklapa i u komentar autora poznatog redakciji).

E da. Kad skontaš kako i gde odavde (a da se baš ne prihvatimo prljavih tanjira)-javi.
Znam da si rekao bez inostranstva, ali mi se učinilo da bi te moja promena kursa bar malo obradovala. Na kraju krajeva, toliko sam te odgovarao od "paljbe".

Jebeš ga na kraju se sve svede na: "...a vremena je tako malo..."
Ne kapira to autor poznat redakciji. Nisam ni ja dugo želeo to da shvatim.

arsa said...

Jeste Sekula, nisi bio jedini koji me je odgovarao. Sve sam vas "zarazio" idejom, a u meni volja počela da odumire. Spašavaj :)

Ime tog autora nije poznato redakciji, zato ga i redakcija nije iznapušavala koliko je trebalo :)