23.8.06

Zagreb 2006

Još jedan FAKI ili ti Festival Alternativnog Kazališnog Izričaja. Naravno, kao i uvek poenta je bila razmena ideja, mišljenja, vizija... bla, bla. Nisam gledao ništa da budem jasan. Između grada i pozorišnih zavrzlama pretpostavljate ko je izvukao deblji kraj.
Uh, gradd... Nije greška. Tvorac zajebancije je moj drugar Bili, koji je iz mate preuzeo ono "akko" (ako i samo ako). E pa ovo bi bilo grad i samo grad. Primenljivo i u drugim slučajevima, npr. sisatta = sisata i samo sisata itd.
Zagreb je, zbilja ;) , grad u pravom smislu reči. Ne može prismrdeti veličini i živosti Beograda, ali po uređenosti, šmeku, zagrebčankama i tako to, malčice je ispred. Zaostaje za koje bombardovanje od nas da budemo iskreni, što je valjda i razlog očuvanosti i centra koji zaista to i jeste. Onda akcenat. Naše loženje na njihov i njihovo na naš :) Sjajan Maksimir park, svemirski tramvaji, gornji grad, trgovi, skulpture na svakom ćošku, vozni park i ljubaznost vozača...
Ja sam se još prošlog leta zaljubio u Zagreb. Ove godine me je samo dokrajčio. Uglavnom sam vreme provodio sa sestra Majom i njenom ekipom. Sestra mi je grom. Potrudila se da mi još više pojača utisak nove okoline. Ne samo preslatkim drugaricama, naravno :)
Prošli put sam skoknuo i do Pule, što je celoj priči dalo jednu višnjicu na vrhu. Odoh ja tamo opet čim pazarim auto ovih dana. Predstava? Ah da... Živi glumci. Sjajno prihvaćena! Zar je neko i posumnjao.

Slika01, Slika02, Slika03, Slika04, Slika05, Slika06, Slika07, Slika08, Slika09

No comments: