24.8.06

Nebo, nebo plavo je...

Ma da, ludilo , sjajno, nezaboravno... Ko nije probao ne zna sta propušta, ali zna sta sam ja propustio. Nesvesno sam počeo da delim ljude na one koji su služili regularno i civilno. Šonje :) Znam da bih srao i u suprotnom smeru, stoga "Človek ne jezi se". Poenta je da treba otići sa dobro izabranim odbrambenim mehanizmom. Ja sam sebe ubedio da mi treba odmor od svega i svačega i da će mi višemesečni aranžman o trošku države neverovatno prijati. Bio sam u pravu. Naravno, sve je ovo nepotrebno ako ti fali malo više semestara i mozga grama. Kao nije sve u veličini. Trla baba lan...
Da krenem od ružnijih "sitnica". Shvatio sam zašto smo izgubili sve ratove u poslednje vreme; osetio sam agoniju kad zavisiš od karakterno, obrazovno i kulturološki retardiranih ljudi; video sam da postoje ljudi koji se ponose svojom glupošću; video sam da i njima nije tako lepo kako sam ranije mislio. Shvatio sam da nerad ubija, beskorisnost izludjuje, besmisao može i da zabavlja. "Stekao sam druga do groba i hroničnu upalu zgloba..." :) Sa "zdravim" likovima sve je podnošljivije i mnogo lakše. Imao sam tu sreću da je ekipa oko mene bila intelektualno mnogo jača od starešina koje su to odmah shvatile i u startu odustale od bilo kakvih nadmudrivanja. Opet šonje... Generalizacija je u početku bila sputavana, da bi ubrzo postala svakodnevna. Tolerancija je otišla u kurac, naravno. Kao i kilaža :)

Ne da sam pucao, nego... Iz automatsku pušku, pištolj i na snajper. Tek bombu kad zafrljačim. Ajde sad ratovi, gde ste? Kome pada napamet da šilji ga na ovak'u silu ;) Counter strike, Call of duty, sve je to poprimilo novu dimenziju. Uh, kad će 17h...

Slika 01, Slika02, Slika03, Slika04, Slika05, Slika06, Slika07, Slika08 [pesma]

6 comments:

Sekula said...

Jebo te! Pa tebi se tamo svidelo.

Strela said...

Dakle sada kada si naučio da pucaš da li bi mogao da iskoristiš ovaj blogspot i pozoveš narod na masovnu seču knezova bandita na vlasti i lažnoj opoziciji jer je to preduslov za bilo kakav boljitak kome valjda težiš... ostao bi na strani pravednika ne brini.
Ili ćeš napisati još n tužnih i zbunjenih pogleda na svet i produžiti agoniju koja bi odmah mogla da prestane samo kada bi to ljudi hteli. Ništa bez akcije.

arsa said...

Draga Strelo, svaka čast!!!

NARODE, napred na masovnu seču knezova bandita na vlasti i lažnoj opoziciji, jer je to preduslov za bilo kakav boljitak kome valjda težimo...

Ništa bez akcije!!!

P.S. Posebna priča na temu u najavi.

Sekula said...

Čekaj, čekaj... Jeremy Irons (od ironija)? Ne, ne. John Cleese? Ne. Crna Guja?

Jel ti znaš ovu Strelu ili neki "spoljni pacijent"?

arsa said...

Jebi ga, ne znam ko je Strela. Samo nagađam. Još jedan anonimni posetilac. Plaši se svoje popularnosti.

Vidiš da me potura da dižem narod protiv dahija, ne bi li posle sebi pripisala zasluge :)

Arsa said...

Zasto je u vojsci sada potpuno sigurno da se pod tusem sagne po sapun?

Svi pederi su otisli da sluze civilno.

morao sam...