1.9.06

Živi sa mnom - Masivni Napad

Retko dobra pesma u poslednje vreme. Jeste jednostavna, iskrena, ne preterno duboka. Prosto zarazna, na neki način originalna. "I've been thinking about you baby, Almost makes me crazy, Come and live with me...". Ma samo tako, odmah konkretno. Batali smaranja, ispipavanja, kalkulisanja u trajanju od x godina. Sve i odmah :) Većina stranih pesama ima jednostavan tekst, samo je sve tako upakovano, provučeno kroz doživljaj, da ne mari. Ne kažem to i za ovu pesmu, nego samo skrećem pažnju da kad čuješ neki narodnjak u pozadini znaš da ostatak sveta nije pošteđen agonije. Otkrivam toplu vodu, a? E da, sviđa mi se i spot.

Preslušavam ovih dana Rundeka i kažem nije loše na keca. Standardno ok, tj. taman. Masimova "Vještina 2" nije ostala pod senkom prvog dela. Favorit mi je i na ovom albumu stvar od Dugmeta. Prošli put je to bila izvedba "Lošeg vina" dok je to sad "Sve će to mila moja...". Čak mi i "Bacila je sve niz reku" sa prvog albuma zvuči sjajno, iako mi je oduvek bila fuj.

Skoro sam skinuo sa neta C.C.Catch - the best of. Sjajno, ali slabo ko deli moje oduševljenje za tom disko ljigom iz sredine devedesetih, ako se ne varam. Imam ogromnu želju da kratko ošišanu Nemicu slušam pojačanu do daske. Novi album grupe Kal lokal brazilaca je mnogo dobar. Nisam slušao prvi, pa ko ima nek prosleđuje. Gotan project nov, naravno. Bez komentara. Pred vojsku sam otkrio lika (Michael Buble), savremenog Sinatru, čija mi se obrada "Sway" stvari dosta dopala. Ostatak je isto solidan. Možda sam ja slab na tu pesmu posle one reklame za CC light... Za kraj bih da nahvalim jednu domaću stvar, ni manje ni više nego jednu iz hip-hop kuhinje. Prva pesma koja mi se se stvarno đasvi tog tipa je "Otkucaji" - Marčelo feat Sky Wikler. Dobar tekst, razumljivi i nimalo bolni za slušanje vokali, dobra svirka i forma koja nije prosta tipa strofa - refren. Znao sam nekad kako se to zvaše. Sve u svemu odlično.

No comments: